Forum |Klan Bel'far|
Witaj w Świątyni mHroku, Panteonie dziwności i oryginalności
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

karty [inne rpg]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum |Klan Bel'far| Strona Główna -> Lochy.....
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Sob 21:11, 19 Sty 2008    Temat postu: karty [inne rpg]

so. jesli będą zmiany mechaniczne ja wam to pozmienima , chciałbym żebyście już zrobili te karty żebym wiedział kto i kim gra ;] nie piszcie tu niczego innego poza samą karta. w żadna optyke sie też nie będe bawił :P

ach , jedyną rasą jest człowiek , jak było w impie.wapierzem i wilołkaiem będzie można zostać tylko po queście ;]

imie poziom
profesja [exp]
atak :
ach , inaczej. tu macie wzór , to conakreślone na szaro - wypełniacie zmaist tego , cot tam stoi napisane x3 zaraz zrobie pierwzą karte , wzór :P a , róbcie to naormlanie na forum i proponuje w kolorze czytelnym dac to , co jest niezmienne ;]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zhur Bel'Far dnia Sob 22:05, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ninde
mHroczno-rHóżowa



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: ...znikąd

PostWysłany: Sob 22:29, 19 Sty 2008    Temat postu:

Sayunel Una Oekermorann | złodziej

POZIOM
1
HP: 13

atak: 3 + 1
def: 1 + 2
magia: 2
dmg: 1k6

modyf. umiejętności: 1

EKWIPUNEK

sztylet
zestaw konnego
kirtle



Sayunel przyszła na świat jako córka wysokiego dostojnika królewskiego i niewolnicy. Matka zmarła w pierwszych dniach jej życia; jakkolwiek została uznana przez ojca, nie pozostawiono jej złudzeń co do jej praw. Wywalczyła więc swoją pozycję talentem muzycznym i w krótkim czasie stała się ulubieńcem i swoistą maskotką dworu. Jej dziwactwa przypisywano początkowo fanaberiom dziecięcym, młodemu wiekowi, a ostatecznie artystycznej duszy, w końcu jednak stało się jasne że psychika Sayunel jest zagmatwana jak kłębek nici w dłoniach królowej. Potrafiła jednej nocy stojąc na kuchennym stole śpiewać sprośne piosenki razem ze służbą, a następnego ranka oburzać się na nocne hałasy i pijaństwo czeladzi. Ale nawet czysta schizofrenia i dwie osobowości, przeskakujące między sobą bez przyczyny i ładu zostały stolerowane przez dwór ze względu na jej talent - zaczęto nawet używać zdrobnienia jej imienia na określenie jej weselszego alter ego. Kłopoty zaczęły się dopiero, kiedy skojarzono jej osobę z zagubieniami co kosztowniejszych drobiazgów, a nie mniej ważną przyczyną był także romans w który wdała sie z synem pewnego dostojnika. Pozostawiwszy więc po sobie kilka skandali, wzięła lutnię na plecy i pewnego ranka bez słowa ale za to gwiżdżąc wesoło opuściła rodzinny zamek. ( Una: " Jejku! Najfajniejsza decyzja mojego życia! " Sayunel: " Kretynizm. " )

wygląd? albinoska. ot i tyle x3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninde dnia Nie 12:44, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lynwith
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: já jsem produkt made in HELL

PostWysłany: Nie 0:51, 20 Sty 2008    Temat postu:

Bulburg Mongar | złodziej/kuglarz/mistrz dowcipasów/oraz niekonwencjonalnych wejść

POZIOM: 1
HP: 12

atak: 3 + 0
def: 1 + 2
magia: 2

Modyfikator Umiejętności: 1

Stuff:

Mizerykordia DMG 1k6 + 1
Łuk ( jak tylko sobie go rozpisze... )
Zestaw Konnego
Kirtle

OPIS:
Ludzie dziecko dwóch wilkołaków ( \m/=_=\m/ ) ( rodzice nie byli zbyt szczęśliwi ze mnie zważywszy że stali się pośmiewiskiem całej wioski/watahy o_O ? ) Mimo nie ukrywanej niechęci ze strony współbraci uznaje swoje dzieciństwo za udane xDDD brak jakichkowliek umiejętnosci potrzebnych reszcie watahy oraz wykonywane z nudów i nadmiaru czasu dowcipy, a zwłaszcza ten z pozbawieniem paru młodych wilkołaków większości siersci sprawił że w wieku 15 lat zostałem wygnany... Tułaczka przez Taur przyspożyła mi wielu przygód ( o_O ?? ) o ile tak można nazwać stanie się wrogiem elfickich pijusów winnych i kradzieże drobiu z osad ludzkich połaczone z nieodzowna pasja kawałamii ^_^... tak aż do dnia w którym to nie zostałem przyłapany na gorącym uczynku... jakimś cudem udało mi się zbiec i wskoczyć na wóz z sianem który jechał w całkiem nieznane mi strony...

wyglad mniej więcej jak na grafice ;)



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lynwith dnia Czw 0:29, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andvarkidus Wygadany
świr



Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/18
Skąd: Z drugiej strony

PostWysłany: Nie 23:02, 20 Sty 2008    Temat postu:

AZROTH | Wojownik


Poziom
1
HP: 18
ATAK: 2
DEF: 3
MAGIA: 1
Modyfikator skila: 1

INV
Kirtle
Skórzane rękawice i buty (jeśli więc uznasz to za mocne ograniczenie zestawu, to po prostu traktujmy to jako ozdobę ;), a jeśli nie mocne, to jak zestaw)
Krótki miecz jednosieczny (czyli jak toporek ;) )

Przeszłość Azrotha jest owiana tajemnicą. Niechętnie wyjawia strzępy informacji o sobie. PRawdopodobnie nawet jego imię nie jest prawdziwe, ale wszyscy tak go nazywają. Wbrew pozorom nie jest cichy, skryty i mrukliwy. Jego optymizm, dobra wola i przyjacielskość idące w parze z skrzętnie ukrywanym życiorysem zaciągnęły go do wielu klasztorów różnych religii i bóstw. Z reguły szybko je opuszczał nie zabierając z nich żadnych nowych przekonań, za to zostawiając mnóstwo własnych. Swoje życie (tak przeszłe jak i przyszłe) określa "drogą" i podąża nią według własnego "Kodeksu", co prawdopodobnie jest po prostu swego rodzaju moralnością. Pytany o cel "drogi" odpowiada: "zdobywanie doświadczenia", ale prośby o powiedzenie paru konretów zbywa słowami "teraz jestem szermierzem". I faktycznie, według tego co mówi, od momentu "zostania szermierzem" nie tknął broni innej niż posiadającej ostrze.
Wygląd:
Niewysoki, szupły. Włosy o kolorze węgla. Szmaragdowe oczy. Wiek nieznany (ze strzepów informacji wynika, że musi mieć przynajmniej 30 lat, ale wygląda na młodszego). Nigdy nie zakłada hełmu, ani ciężkiej zbroii. Nie nosi tarczy. Raczej lekkie kaftany, płaszcze, jak znajdzie, to może kaptur lub kapelusz. Kiedyś po pijaku powiedział, że ma skrzydła, ale nikt do tej pory tego nie widział, a on od tamtej pory zachowuje względną wstrzemiężliwość.

Postać bardziej skupiona na odgrywaniu roli. Może dostać minusy za nienoszenie tarcz i fragmentów zbroi, ale mam to w (_!_)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andvarkidus Wygadany dnia Pon 13:54, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vertex
EMO



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 8/18
Skąd: Skądinąd.

PostWysłany: Pon 15:24, 21 Sty 2008    Temat postu:

Prawdziwe imie nieznane, wołają V | Mag

Statystyki:
Poziom 1
HP: 12 ech, cokolwiek......
Atak: 1
Obrona: 2 (3)
Magia: 3 (4)

Eq:
Kirtle (+ 1 do def)
Zestaw maga (+1 czar miedzy medytacjami)
Różdzka z włosiem lykantropa k4-1 dmg wręcz (+1 do magii)

Aktualne czary: [ po medytacji]
4x Emanacja
1x Anathema
2x Gloria

Spowity w magicznej czerni, cieniu, mroku, nikt nie zna jego imienia, nie wie skąd pochodzi. Dołączył się do drużyny poszukiwaczy przygód. Jego twarz zakrywa stalowa maska, spod której na świat patrzą kruczoczarne oczy, czasami błyskające czerwienią nienawiści. Pod kapturem poszukiwacze zauważyli kilka razy białe kosmyki długich włosów. Nikt nie wie co jest napisane w jego księdze, którą nosi zawsze przy sobie, a tajemne runy skutecznie blokują do niej dostęp wścibskim złodziejom. Inkantacje, które wypowiada spod czarnej maski są niezrozumiałe nawet dla starych magów.
V jest bezlistosny, nie ma w nim krzty współczucia, jego symbolem jest czarna róża i czaszka, którą można dostrzec na księdze, pomiędzy tysiącami starożytnych run.


Portret:


Symbol:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vertex dnia Wto 1:29, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Nie 19:51, 10 Lut 2008    Temat postu:

dobrze , koniec zapisów.


co do samej metody prowadzenia sesji.

-na reakcje na posta MG gracze mają tydzien. kto sie w ciagu tygodnia nie odezwie bedzie poprowadzony przez MG ;]

- rzuty beda wykonywane w postach graczy, u mnie prosze robićto na zielono

- rzuty koścmi .. no właśnie. musze wam zaufac , sami bedziecie rzucali.
[link widoczny dla zalogowanych]
i
[link widoczny dla zalogowanych]

no , to tyle :]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zhur Bel'Far dnia Nie 20:58, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum |Klan Bel'far| Strona Główna -> Lochy..... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin